Wednesday, June 2, 2010



Once Upon Time In UAE. Pict nie ada kisah disebalik nya. Suatu ketika di Dubai Palm Jumeira. Kisah sadis disebaliknya adalah, time nk amik pict nie adalah waktu rehat, lunch time. Walaupun gaji besar tapi makan tgh hari meggi jer... huhuhu bukan sebab x der duit tp x der transport... dua masalah besar di dubai adalah Rumah & Transport....


Setiap kali aku tengok gambar nie.... muncul keinsafan dalam diri... ini membuatkan gambar nie begitu sangat bermakna... dalam hidup aku... gambar nie ber backgroundkan Masjid Putrajaya... pict nie diambil oleh Mia Shenta

Gambar nie aku amik masa aku keje kat palm jumeira, sebab member aku 2 org dh crossline security nie... haha...ermm masing2 nk amik gambor superb... credit to nik & aji.. diorang banyak gak la ajor aku amik gambor... thanx bros....


No comments:

Post a Comment