Friday, January 8, 2010

DSLR...


Sejak Azali lagi minat aku amik gambar nie memang la x dapat disangkal lg.... suker sgt tgk gambar lawa2... so first time aku beli SLR brand Canon... masa tu giler la punya explore... suka bangat... pantang ada gambor cun... tp lepas tu dh slow sket... sebab nk amik gambor guna filem.... so bankrupt pakcik kalo amik gambor suke2 hati... ahaks...
Lepas jer dapat offer dubai.... aku dh target 3 benda yg aku kena beli... x kira apa2 pun yg berlaku....

No 1 Laptop

No 2 Jam tangan

No 3 Camera DSLR...


sebenar nya ada yg ke 4... tp due to unforseen circumtences... aku terpaksa abaikan la permintaan aku no 4......

so aku sembang2 la demgan kawan2 aku kat dubai... most of them rekomen la nikon.... so aku dh pegang D80, aku dh pegang D90...memang besh... oleh kerana budget.... aku amik D80 jer....
mula2 plan nk amik D60.... but nasib baik x der stock.... then amik la D80... begitu la kisah salasilah camera aku D80...



No comments:

Post a Comment